Zarządzanie studia niestacjonarne II stopnia (magisterskie)

Profil studiów

ogólnoakademicki Tooltip

Język wykładowy

polski

Wydział

Wydział Zarządzania

Zapisy

Limit miejsc

-

Opis kierunku

Po ukończeniu kierunku Zarządzanie absolwent będzie posiadał wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia własnej firmy. Będzie mógł realizować powierzone zadania w zakresie różnych funkcji zarządzania w firmach i instytucjach.

Umiejętności i wiedza absolwenta kierunku:

  • prowadzenie własnej firmy
  • kształtowanie strategii firm i instytucji
  • zarządzanie finansami
  • projektowanie strategii marketingowej firm
  • zarządzanie personelem
  • realizacja badań marketingowych
  • wykorzystanie technik sprzedaży
  • zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych w praktyce zarządzania
  • skuteczna autoprezentacja
  • negocjacje handlowe
  • analiza i ocena wyników prowadzonej działalności gospodarczej
Zawody i instytucje, w których będzie mógł pracować absolwent:
  • przedsiębiorstwa o różnym profilu działalności (produkcyjne, handlowe, usługowe)
  • firmy doradcze
  • instytucje otoczenia biznesu
  • instytucje zajmujące się badaniem rynku i prowadzeniem działalności marketingowej
  • organy administracji publicznej
Ścieżki kształcenia:
  • Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw
  • Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu
  • Profesjonalny menedżer
  • Zarządzanie zespołem projektowym
  • Komunikacja w biznesie