Rekrutacja krok po kroku
Studia I stopnia
Rejestracja w Systemie Internetowej Rekrutacji PRz.
Uzupełnienie wymaganych danych (menu “Etap I”) na koncie kandydata i wniesienie opłaty rekrutacyjnej.
W pierwszym etapie rekrutacji nie składasz dokumentów.
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia i kandydatów umieszczonych na listach rezerwowych.
Uzupełnienie wszystkich wymaganych danych na koncie kandydata przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia.
Decyzja o wyborze jednego z zadeklarowanych kierunków (podstawowego lub równoległego).
Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów, od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe, niedostarczenie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia oraz list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia z list rezerwowych.
Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów, od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia z list rezerwowych, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe, niedostarczenie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia.
Wysyłanie decyzji i zawiadomień.
Studia II stopnia
Rejestracja w Systemie Internetowej Rekrutacji PRz.
Uzupełnienie wszystkich wymaganych danych na koncie kandydata i wniesienie opłaty rekrutacyjnej.
Egzamin sprawdzający posiadane przez kandydata kwalifikacje i kompetencje, wymagane do podjęcia studiów drugiego stopnia na określonym kierunku studiów.
Przyjmowanie od kandydatów wymaganych dokumentów w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe, niedostarczenie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.
Weryfikacja dokumentów przez Międzywydziałową Komisję Rekrutacyjną a także ocena zgodności efektów kształcenia.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia.
Wysyłanie decyzji i zawiadomień.