Rekrutacja krok po kroku
Studia I stopnia
Rejestracja w Systemie Internetowej Rekrutacji PRz.
Uzupełnienie wymaganych danych (menu “Etap I”) na koncie kandydata i wniesienie opłaty rekrutacyjnej.
W pierwszym etapie rekrutacji nie składasz dokumentów.
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia i kandydatów umieszczonych na listach rezerwowych.
Uzupełnienie wszystkich wymaganych danych na koncie kandydata przez kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia.
Decyzja o wyborze jednego z zadeklarowanych kierunków (podstawowego lub równoległego).
Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów, od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe, niedostarczenie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia oraz list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia z list rezerwowych.
Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów, od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia z list rezerwowych, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe, niedostarczenie skutkuje wydaniem decyzji o nieprzyjęciu na studia.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia.
Wysyłanie decyzji i zawiadomień.
Studia II stopnia
Rejestracja w Systemie Internetowej Rekrutacji PRz.
Uzupełnienie wszystkich wymaganych danych na koncie kandydata i wniesienie opłaty rekrutacyjnej.
Egzamin wstępny, w przypadku kandydatów na kierunek architektura ocena PORTFOLIO.
Przyjmowanie od kandydatów wymaganych dokumentów w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.
Złożenie dokumentów jest obowiązkowe. Niezłożenie przez kandydata kompletu wymaganych dokumentów w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji skutkuje niedopuszczeniem kandydata do postępowania rekrutacyjnego. (§ 17 ust. 5 Uchwały Senatu PRz nr 49/2022)
Weryfikacja dokumentów przez Międzywydziałową Komisję Rekrutacyjną.
Ogłoszenie list osób przyjętych na studia.
Wysyłanie decyzji i zawiadomień.