Harmonogram rekrutacji

Harmonogram rekrutacji dla obywateli polskich:

Harmonogram rekrutacji dla cudzoziemców przyjmowanych na studia na podstawie decyzji administracyjnej rektora:

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
na studia stacjonarne pierwszego stopnia - rekrutacja podstawowa
(z wyłączeniem kierunku architektura)

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca 2025 r.
do 14 lipca 2025 r. do godz. 1500
2Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE celem weryfikacji wyników matur - dotyczy osób, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osób z tzw. „starą maturą” (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) x)do 14 lipca 2025 r. do godz. 1500
3Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego celem weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad stopnia centralnego xx)
4Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego w celu weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów konkursów międzynarodowych oraz ogólnopolskich xx)
5Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez obywateli polskich skanu oryginałów świadectw lub innych dokumentów uzyskanych za granicą potwierdzających uprawnienie do podjęcia studiów x)
6Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez kandydatów na studia prowadzone w Stalowej Woli skanu oryginału dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika
7Posiedzenie Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:
  • ustalenie wymaganej minimalnej liczby punktów uprawniającej do przyjęcia na studia
  • ustalenie list rankingowych kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia
16 lipca 2025 r. godz. 900
8Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu zakwalifikowania do przyjęcia na studia lub umieszczenia na listach rezerwowych16 lipca 2025 r. godz. 1100
9Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia xxx)16 lipca 2025 r. w godz. 1200 - 1500
od 17 do 18 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500
oraz 21 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500


(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
10Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia lub zakwalifikowania do przyjęcia na studia z listy rezerwowejdo 23 lipca 2025 r. godz. 1000
11Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia z list rezerwowych xxx)od 24 do 25 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500

(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 25 lipca 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
12Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia z listy rezerwowejdo 29 lipca 2025 r. godz. 1200
13Ogłoszenie listy osób przyjętych i nieprzyjętych na studia29 lipca 2025 r.
14Wysyłanie decyzji albo zawiadomieńod 29 lipca 2025 r.

x) W celu ustalenia wykazu osób dopuszczonych do postępowania rekrutacyjnego Uczelnia weryfikuje wyniki matur w Krajowym Rejestrze Matur (KReM).
Osoby, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osoby z tzw. "starą maturą" (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) w celu dokonania weryfikacji wyników matur zobowiązane są do umieszczania na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE w terminie internetowej rejestracji kandydatów (w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2025 r. do godz. 1500) - dotyczy również obywateli polskich, którzy ukończyli szkołę średnią za granicą.

xx) Brak dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego lub konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego traktuje się jako rezygnację z uprawnienia do kwalifikacji na studia na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad lub konkursów

xxx) Niezłożenie wymaganych dokumentów w podanym terminie traktuje się jako rezygnację z podjęcia studiów, równoznaczną ze skreśleniem z listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia.

Powrót do góry

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
na studia stacjonarne pierwszego stopnia kierunek architektura - rekrutacja podstawowa

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca do 20 czerwca 2025 r. do godz. 1500
2Egzamin wstępny z uzdolnień artystycznych
Procedura egzaminu wstępnego z uzdolnień artystycznych na studia pierwszego stopnia na kierunek architektura w roku akademickim 2025/2026
26 - 27 czerwca 2025 r.
3Ogłoszenie wyników egzaminu wstępnego z uzdolnień artystycznych2 lipca 2025 r.
4Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE celem weryfikacji wyników matur - dotyczy osób, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osób z tzw. „starą maturą” (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) x)do 14 lipca 2025 r. do godz. 1500
5Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego celem weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad stopnia centralnego xx)
6Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego w celu weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów konkursów międzynarodowych oraz ogólnopolskich xx)
7Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez obywateli polskich skanu oryginałów świadectw lub innych dokumentów uzyskanych za granicą potwierdzających uprawnienie do podjęcia studiów x)
8Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez kandydatów na studia prowadzone w Stalowej Woli skanu oryginału dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika
9Posiedzenie Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:
  • ustalenie wymaganej minimalnej liczby punktów uprawniającej do przyjęcia na studia
  • ustalenie list rankingowych kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia
16 lipca 2025 r. godz. 900
10Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu zakwalifikowania do przyjęcia na studia lub umieszczenia na listach rezerwowych16 lipca 2025 r. godz. 1100
11Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia xxx)16 lipca 2025 r. w godz. 1200 - 1500
od 17 do 18 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500
oraz 21 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500


(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
12Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia lub zakwalifikowania do przyjęcia na studia z listy rezerwowejdo 23 lipca 2025 r. godz. 1000
13Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia z list rezerwowych xxx)od 24 do 25 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500

(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 25 lipca 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
14Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia z listy rezerwowejdo 29 lipca 2025 r. godz. 1200
15Ogłoszenie listy osób przyjętych i nieprzyjętych na studia29 lipca 2025 r.
16Wysyłanie decyzji albo zawiadomieńod 29 lipca 2025 r.

x) W celu ustalenia wykazu osób dopuszczonych do postępowania rekrutacyjnego Uczelnia weryfikuje wyniki matur w Krajowym Rejestrze Matur (KReM).
Osoby, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osoby z tzw. "starą maturą" (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) w celu dokonania weryfikacji wyników matur zobowiązane są do umieszczania na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE w terminie internetowej rejestracji kandydatów (w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2025 r. do godz. 1500) - dotyczy również obywateli polskich, którzy ukończyli szkołę średnią za granicą.

xx) Brak dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego lub konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego traktuje się jako rezygnację z uprawnienia do kwalifikacji na studia na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad lub konkursów

xxx) Niezłożenie wymaganych dokumentów w podanym terminie traktuje się jako rezygnację z podjęcia studiów, równoznaczną ze skreśleniem z listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia.

Powrót do góry

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
na studia stacjonarne pierwszego stopnia - rekrutacja uzupełniająca
oraz na studia niestacjonarne pierwszego stopnia

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca 2025 r.
do 12 września 2025 r. do godz. 1500
2Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE celem weryfikacji wyników matur - dotyczy osób, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osób z tzw. „starą maturą” (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) x)do 12 września 2025 r. do godz. 1500
3Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego celem weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad stopnia centralnego xx)
4Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginałów dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego w celu weryfikacji uprawnienia do podjęcia studiów na zasadach obowiązujących laureatów konkursów międzynarodowych oraz ogólnopolskich xx)
5Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez obywateli polskich skanu oryginałów świadectw lub innych dokumentów uzyskanych za granicą potwierdzających uprawnienie do podjęcia studiów x)
6Umieszczanie na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR przez kandydatów na studia prowadzone w Stalowej Woli skanu oryginału dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika
7Posiedzenie Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:
  • ustalenie wymaganej minimalnej liczby punktów uprawniającej do przyjęcia na studia
  • ustalenie list rankingowych kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia
16 września 2025 r. godz. 1100
8Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu zakwalifikowania do przyjęcia na studia lub umieszczenia na listach rezerwowych16 września 2025 r. godz. 1500
9Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia xxx)19 i 22 września 2025 r. w godz. 900 - 1500

(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 22 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
10Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia lub zakwalifikowania do przyjęcia na studia z listy rezerwowej23 września 2025 r. godz. 1200
11Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia z list rezerwowych xxx)23 września 2025 r. w godz. 1300 - 1700
i 24 września 2025 r. w godz. 900 - 1500

(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do MKR do dnia 24 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do MKR)
12Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia z listy rezerwowej25 września 2025 r. godz. 1200
13Ogłoszenie listy osób przyjętych i nieprzyjętych na studia25 września 2025 r.
14Wysyłanie decyzji albo zawiadomieńod 26 września 2025 r.

x) W celu ustalenia wykazu osób dopuszczonych do postępowania rekrutacyjnego Uczelnia weryfikuje wyniki matur w Krajowym Rejestrze Matur (KReM).
Osoby, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie danych w KReM oraz osoby z tzw. "starą maturą" (egzamin maturalny zdawany w liceach do 2004, w technikach do 2005 r.) w celu dokonania weryfikacji wyników matur zobowiązane są do umieszczania na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR skanu oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości wydanego przez szkołę lub OKE w terminie internetowej rejestracji kandydatów (w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 września 2025 r. do godz. 1500) - dotyczy również obywateli polskich, którzy ukończyli szkołę średnią za granicą.

xx) Brak dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu laureata lub finalisty olimpiady stopnia centralnego lub konkursu międzynarodowego lub ogólnopolskiego traktuje się jako rezygnację z uprawnienia do kwalifikacji na studia na zasadach obowiązujących laureatów oraz finalistów olimpiad lub konkursów

xxx) Niezłożenie wymaganych dokumentów w podanym terminie traktuje się jako rezygnację z podjęcia studiów, równoznaczną ze skreśleniem z listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia.

Powrót do góry

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca 2025 r.
do 12 września 2025 r. do godz. 1500
2Egzamin wstępny: termin ustalony przez Dziekana
3Składanie PORTFOLIO x) przez kandydatów na kierunek architektura
Informacja dla kandydatów na studia II stopnia na kierunek architektura
osobiście w dniu 5 września 2025 r.
w godzinach od 1000 do 1300

budynek P, ul. Poznańska 2, pokój nr P-105

dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do Komisji do dnia 5 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do Komisji.

Adres do wysyłki:
Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury
ul. Poznańska 2, pokój P-105
35-084 Rzeszów
z dopiskiem: Portfolio-architektura II stopień
4Przyjmowanie od kandydatów wymaganych dokumentów i ich weryfikacja xx)od 3 do 5 września 2025 r. w godz. 900 - 1500
oraz
od 8 do 12 września 2025 r. w godz. 900 - 1500
5Posiedzenie Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. Ustalenie wymaganej minimalnej liczby punktów uprawniającej do przyjęcia na studia16 września 2025 r. godz. 1100
6Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia16 września 2025 r. godz. 1500
7Ogłoszenie list osób przyjętych i nieprzyjętych na studia16 września 2025 r.
8Wysyłanie decyzji albo zawiadomieńod 17 września 2025 r.

x) Zgodnie z § 23 załącznika do uchwały nr 29/2024 Senatu Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewiczaz dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie warunków, trybu oraz terminu rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji dla poszczególnych kierunków studiów pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2025/2026.

xx) Zgodnie z § 20 ust. 3 załącznika do uchwały 29/2024 Senatu Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie warunków, trybu oraz terminu rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji dla poszczególnych kierunków studiów pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2025/2026: „3. Niezłożenie przez kandydata kompletu wymaganych dokumentów, o których mowa w § 25 ust. 1 - 3 w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji skutkuje niedopuszczeniem kandydata do postępowania rekrutacyjnego.”.

Powrót do góry

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
dla kandydatów cudzoziemców przyjmowanych na studia na podstawie decyzji administracyjnej rektora
na studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego stopnia

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia (z wyłączeniem kierunku architektura)od 1 czerwca 2025 r.
do 28 sierpnia 2025 r. do godz. 1500
kierunek architektura
2Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca 2025 r.
do 20 czerwca 2025 r. do godz. 1500
3Egzamin wstępny z uzdolnień artystycznych
Adres: Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury, ul. Poznańska 2, budynek P *)
Procedura egzaminu wstępnego z uzdolnień artystycznych na studia pierwszego stopnia na kierunek architektura w roku akademickim 2025/2026
26 - 27 czerwca 2025 r.
4Ogłoszenie wyników egzaminu wstępnego z uzdolnień artystycznych2 lipca 2025 r.
5Egzamin znajomości języka, w którym odbywa się kształcenie *)I Termin: od 14 do 18 lipca 2025 r.
II Termin: od 1 do 4 września 2025 r.
6Egzamin wstępny wiedzy w zakresie niezbędnym do podjęcia studiów *)I Termin: od 14 do 18 lipca 2025 r.
II Termin: od 1 do 4 września 2025 r.
7Ogłoszenie wyników egzaminu wstępnego wiedzy w zakresie niezbędnym do podjęcia studiów i egzaminu znajomości języka, w którym odbywa się kształcenieI Termin: od 14 do 18 lipca 2025 r.
II Termin: od 1 do 4 września 2025 r.
8Przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji o przyjęciu na studia oraz dokonywanie wpisu na listę studentów kandydatów posiadających dokument, który jest dokumentem potwierdzającym uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia, o którym mowa w art. 326a ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauceod 14 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500
do wyczerpania limitu miejsc ustalonego przez Rektora - nie później niż do dnia 8 września 2025 r.


(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do Komisji ds. rekrutacji cudzoziemców do dnia 8 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do komisji)
9Wydawanie decyzji o przyjęciu na studia kandydatom posiadającym dokument, który nie jest dokumentem potwierdzającym uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia, o którym mowa w art. 326a ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, którzy umieścili na osobistym koncie rejestracyjnym w SIR:
  1. dokument wydany za granicą przez szkołę lub instytucję edukacyjną uznawaną przez państwo, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji działa, wraz z pisemną informacją o tym dokumencie wydaną przez dyrektora NAWA potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia albo
  2. pisemną informację o tym dokumencie wydaną przez dyrektora NAWA potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia - w przypadkach, o których mowa w art. 93a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
od 14 lipca 2025 r.
do wyczerpania limitu miejsc ustalonego przez Rektora - nie później niż do dnia 8 września 2025 r.
10Przyjmowanie dokumentów i dokonywanie wpisu na listę studentów kandydatów przyjętych na studia, którzy przedstawili w toku rekrutacji informację dyrektora NAWA potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studiaod 14 lipca 2025 r. w godz. 900 - 1500
do wyczerpania limitu miejsc ustalonego przez Rektora - nie później niż do dnia 30 września 2025 r.


(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do Komisji ds. rekrutacji cudzoziemców do dnia 30 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do komisji)
11Wysyłanie decyzji lub odbiór w siedzibie uczelniod 14 lipca 2025 r.

*) Do egzaminu mogą przystąpić wyłącznie kandydaci, którzy uiszczą opłatę rekrutacyjną najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień egzaminu.

Powrót do góry

Szczegółowy harmonogram
poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego
dla kandydatów cudzoziemców przyjmowanych na studia na podstawie decyzji administracyjnej rektora
na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia

1Rejestracja kandydatów w Systemie Internetowej Rekrutacji (SIR) oraz wniesienie opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studiaod 1 czerwca 2025 r.
do 12 września 2025 r. do godz. 1500
2Egzamin wstępny: termin ustalony przez Dziekana
3Składanie PORTFOLIO przez kandydatów na kierunek architektura
Informacja dla kandydatów na studia II stopnia na kierunek architektura
osobiście w dniu 5 września 2025 r.
w godzinach od 1000 do 1300

budynek P, ul. Poznańska 2, pokój nr P-105

dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do Komisji do dnia 5 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do Komisji.

Adres do wysyłki:
Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury
ul. Poznańska 2, pokój P-105
35-084 Rzeszów
z dopiskiem: Portfolio-architektura II stopień
4Egzamin znajomości języka, w którym odbywa się kształcenieod 1 do 4 września 2025 r.
5Ogłoszenie wyników egzaminu znajomości języka, w którym odbywa się kształcenieod 1 do 4 września 2025 r.
6Przyjmowanie od kandydatów wymaganych dokumentów i ich weryfikacjaod 1 do 5 września 2025 r. w godz. 900 - 1500
oraz
od 8 do 12 września 2025 r. w godz. 900 - 1500


(dokumenty wysłane pocztą muszą dotrzeć do Komisji ds. rekrutacji cudzoziemców do dnia 12 września 2025 r. do godz. 1500 - decyduje data wpływu dokumentów do komisji)
7Ustalenie przez rektora wymaganej minimalnej liczby punktów uprawniającej do przyjęcia na studia16 września 2025 r. godz. 1200
8Ogłoszenie na osobistym koncie rejestracyjnym kandydata w SIR faktu przyjęcia na studia16 września 2025 r. godz. 1500
9Ogłoszenie list osób przyjętych i nieprzyjętych na studia16 września 2025 r.
10Wysyłanie decyzji lub odbiór osobisty w siedzibie uczelniod 17 września 2025 r.