Opłata rekrutacyjna
Opłata za przeprowadzenie rekrutacji na studia rozpoczynające się od semestru letniego w roku akademickim 2020/2021
1. Wysokość opłaty
150 zł | studia drugiego stopnia – kierunek architektura |
85 zł | studia drugiego stopnia – pozostałe kierunki |
2. Terminy wnoszenia opłaty
do 12 lutego 2021 r. | kandydat na studia drugiego stopnia na kierunek architektura |
do 19 lutego 2021 r. | kandydat na studia drugiego stopnia na pozostałe kierunki studiów |
3. Wnoszenie opłaty
Kandydat wnosi opłatę rekrutacyjną, o której mowa w pkt. 1 na indywidualny numer konta bankowego wygenerowany przez System Internetowej Rejestracji (SIR) podczas procesu rejestracji, w terminie określonym w pkt. 2.
Opłata rekrutacyjna zostanie odnotowana w SIR na osobistym koncie kandydata (zakładka „Opłata rekrutacyjna” zaświeci się na zielono).
W przypadku, gdy dokonanie opłaty przez kandydata, nie zostało odnotowane w SIR, kandydat zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zakończenia internetowej rejestracji (zgodnie z harmonogramem rekrutacji), niezwłocznie dostarczyć do Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej dowód wpłaty (osobiście, faksem lub drogą elektroniczną).
Kandydat, który nie wniesie opłaty rekrutacyjnej w wysokości i w terminie określonym odpowiednio w pkt. 1 i 2, nie zostanie uwzględniony w postępowaniu rekrutacyjnym na wybranym kierunku (kierunkach) studiów.
4. Zwrot opłaty
Opłata rekrutacyjna podlega zwrotowi w przypadku:
- rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe zgłoszonej przed terminem zakończenia rejestracji w Systemie Internetowej Rekrutacji, określonym odpowiednio w pkt. 2;
- niezłożenia PORTFOLIO - dotyczy kandydatów na kierunek architektura;
- unieważnienia rejestracji wskutek wniesienia opłaty po terminach określonych w pkt. 2;
- nieuruchomienia kierunku studiów z powodu niewystarczającej liczby kandydatów.
Zwrotu opłaty rekrutacyjnej dokonuje się na pisemny wniosek kandydata, na wskazane przez niego konto bankowe.
Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej wraz z potwierdzeniem dowodu wpłaty kandydat jest zobowiązany złożyć do Międzywydziałowej Komisji Rekrutacyjnej w terminie do dnia 31 marca 2021 r.
Kandydat ponosi wszelkie koszty związane z wniesieniem opłaty rekrutacyjnej, w tym koszty manipulacyjne, opłaty bankowe, prowizje, a także koszty związane ze zwrotem środków nadpłaconych w postępowaniu rekrutacyjnym z przyczyn nie leżących po stronie Uczelni.
Pliki do pobrania:
- Wniosek w sprawie zwrotu opłaty wnoszonej przez kandydata za postępowanie związane z przyjęciem na studia wyższe
- Zarządzenie Nr 118/2020 Rektora Politechniki Rzeszowskiej z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie wysokości opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia rozpoczynające się od semestru letniego w roku akademickim 2020/2021 oraz w sprawie terminu wniesienia opłaty, warunków i trybu zwrotu wniesionej opłaty